Інтерфакс-Україна
17:40 16.01.2025

Автор ОЛЕКСАНДР КАЛЕНКОВ

Ігнорування проблем бізнесу з боку Мінрозвитку спричинює загрозу для економіки та бюджету

2 хв читати
Ігнорування проблем бізнесу з боку Мінрозвитку спричинює загрозу для економіки та бюджету

Олександр Каленков, президент ОП “Укрметалургпром”

 

Наприкінці минулого року Укрметалургпром надіслав Міністру розвитку громад та територій України лист з чіткими аргументами проти підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення.

У відповідь ми отримали формальний лист від заступника міністра — який стверджує, що всі ініціативи розглядаються згідно з чинним законодавством, без будь-якого аналізу та аргументації, і що колись вони будуть опубліковані на сайті.

Ця відповідь – не більше ніж бюрократична відписка, за якою ховається відсутність реального бажання шукати вирішення стратегічних проблем у транспортній галузі країни.

Особливо тривожно, що заступник міністра Марина Денисюк, яка підписала цей лист, не має жодного досвіду роботи з питаннями залізниці, і тим більше — тарифної політики державних монополій. Це, у свою чергу, порушує серйозні питання щодо компетентності та готовності керівництва міністерства до професійного діалогу з бізнесом.

Нічого у листі також немає про те, що проект наказу про підвищення тарифів перебуває на розгляді в міністерстві, куди його надіслано УЗ, і про це неодноразово вказували представники монополіста. Однак жодного конструктивного діалогу з представниками бізнесу з боку Міністерства не ведеться: міністр у кулуарах збирає УЗ, а на закритих засіданнях — приймає рішення спільно з керівництвом УЗ, які потім просуваються без жодного обговорення та прозорості.

Ці питання є надзвичайно важливими. Підвищення тарифів на вантажні перевезення несе реальну загрозу закриття підприємств, особливо в умовах поточної економічної нестабільності. Це не лише удар по промисловості, а й пряма загроза для державного бюджету, який може недоотримати десятки мільярдів гривень та відбере податкові надходження з місцевих громад, що має розуміти профільний Міністр. А також — відтоку вантажної бази УЗ, яка перейде на автотранспорт і знищить дороги, на які держава виділяє мільярди гривень.

Зневажливе ставлення до думки бізнесу та відсутність прозорого діалогу ставлять під удар економічне майбутнє країни у складній ситуації, в якій перебуває Україна.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

МА ШЕНКУНЬ

"Тарифна дубина" США не зламає хребет Китаю

ОЛЕКСАНДР КРАМАРЕНКО

AI – круто і дуже корисно, але є три "але"

МАКСИМ ТКАЧЕНКО

Demining Market: все для безпечного розмінування в один клік

ГАЛИНА ЯНЧЕНКО

Історія з "хеппі ендом" або як вдалося зберегти ветеранський бізнес на київському вокзалі

ОЛЕКСІЙ МОВЧАН

Чому держава більше не має "роздавати" майно через схему "невідʼємних поліпшень" за безцінь

ЮРІЙ ЩУКЛІН

Вікно можливостей для України та Польщі: як відновити взаємну довіру завдяки цифровим технологіям

ВОЛОДИМИР БОРЕЙКО

Мисливська культура вбиває

ВІТАЛІЙ КОВАЛЬ

Grain from Ukraine: загальний обсяг поставок перевищив 280 тисяч тонн, нещодавні вантажі прибули до Африки та Близького Сходу

РОМАН ВОЛОШЕНЮК

Аукціони з підтримки ВДЕ: чому в Україні вони поки що не привертають увагу інвесторів?

СЕРГІЙ ТАРУТА

Перемога в обороні Києва: героїзм українців і блискуче командування

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА