Інтерфакс-Україна
17:57 18.04.2025

Як SMM-експерти з команди Kukurudza делегують рутину ChatGPT: 5 кейсів

4 хв читати

Ви можете делегувати більшу частину своєї роботи штучному інтелекту. Справді. Рутинні задачі, чорнові тексти, аналітика, контент — усе це можна делегувати ChatGPT та вивільнити x2 часу для головного: ідей, масштабування та стратегії.

Але як це виглядає в реальності, коли ви працюєте в SMM або маркетингу?

Ми запитали команду Kukurudza — digital-екосистему, яка розвиває український SMM-ринок, формує ком’юніті, просуває популярні бренди в Україні й за кордоном та навчила 5000+ спеціалістів контент-маркетингу.

У цій статті — 5 прикладів, як експерти з Kukurudza використовують ChatGPT в роботі. І так, більшість із них можете делегувати й ви — вже зараз.

5 завдань в SMM, які можна делегувати AI

1. Розробка тону голосу

Популярні бренди мають свій тон оф войс, який впізнається з першого ж слова. І штучний інтелект може допомогти вам не лише його сформувати, а й адаптувати контент під цей тон голосу (так ваша комунікація в соцмережах буде однорідна).

Промпт для чату джіпіті:
Сформуй tone of voice для бренду.
Ось основна інформація для аналізу:
Продукт/послуга бренду: [вставити]
Аудиторія: [вік, стиль комунікації, інтереси]
Які емоції має викликати бренд: [наприклад — довіра, натхнення, азарт]
Що важливо в подачі: [наприклад — простота, експертність без пафосу, гумор]
Чого хочемо уникати: [надмірна офіційність, штучна емоційність тощо]

Сформуй 3 варіанти tone of voice у форматі:

  1. Короткий опис стилю — ніби бренд був людиною (характер, стиль мови, як жартує або підтримує);
     
  2. Приклад каруселі в stories,
  3. Ключові мовні маркери — слова, які бренд точно вживає, і ті, яких уникає.

2. Аналіз аудиторії

У роботі над SMM-стратегією одним із найважливіших питань є «Хто наша аудиторія?». Не «жінки 25–34 з великих міст», а люди зі своїми інтересами, болями та потребами. У Kukurudza для цього часто використовують GPT: надсилають йому скриншоти сторінок підписників і просять проаналізувати.

На основі цього можна зібрати характерні патерни поведінки, болі, мотивації, зацікавлення та потреби. Це корисно як для створення контенту, так і для формування tone of voice бренду.

До слова, 2025 року вміння використовувати ШІ — одна з головних для SMM-спеціаліста. Тому в комплексний курс з СММ від Kukurudza входить окремий модуль про AI: аналіз аудиторії, конкурентів, пошук ідей, тексти, генерація фото тощо. Там можна поглибити знання в штучному інтелекті та підсилити експертність.

3. Генерація ідей

Якщо треба придумати нестандартні ідеї для контенту, штучний інтелект прийде вам на допомогу.

Але потрібно не просто давати запит у форматі «Згенеруй 5 ідей для дописів», а використати креативні техніки, які й допомагають отримати купа креативних задумів.

Kukurudza зібрала робочі промпти у статті про 6 технік генерації ідей. Їх можна копіювати, адаптувати під свій бренд і використовувати хоч щодня — можемо закластись, що згенеруєте вже зараз купа ідей для контенту.

4. Візуальний контент за кілька хвилин

Частина команди Kukurudza використовує ШІ не лише для текстів та ідей, а й для зображень: предметні фото, креативні ідеї, арки з квітами, 2D- та 3D-букви, цифри — всі промпти вони зібрали в дописі Instagram.

І так, це все можна згенерувати лише завдяки ChatGPT. Навіть у безплатній версії у вас вийде класний результат, бо головне, в роботі з ШІ, —  промпт, який ви даєте.

5. Вичитка текстів

Текст написати — одне, а от вичитати так, щоб він читався легко — зовсім інше. У Kukurudza GPT використовують як редактора. Він швидко прибирає канцеляризми, уточнює формулювання, вказує на надто довгі речення та навіть розбирається в розділових знаках.

Промпт для чату джіпіті:

Ти — редактор, який спеціалізується на сучасному українському тексті (враховуй новий правопис 2019 року). Перевір цей текст:

  1. Чи правильно розставлена пунктуація?
     
  2. Чи є складні або перевантажені речення?
     
  3. Де можна спростити, не втрачаючи сенсу?

 Поясни кожне виправлення коротко й аргументуй.

Висновок

Штучний інтелект не замінює спеціаліста, але точно підсилює його. У Kukurudza ШІ використовують для того, аби зекономити час, спростити рутину й покращити процес там, де це справді буде ефективно.

GPT не вирішує все за вас. Але з ним буде простіше:

  • придумати унікальну концепцію,
  • навести лад у тексті,
  • знайти ідею, коли голова не генерує,
  • і звільнити голову для складніших задач — стратегічних та креативних.

І ще важливо є те, що ШІ швидко змінює підходи в роботі. Тому ті, хто вміє з ним працювати — вже сьогодні стають фахівцями нового рівня.

Спробуйте хоча б одну техніку з цієї статті. Цілком можливо, ви більше не захочете працювати без цього інструменту.

 

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА