Інтерфакс-Україна
20:10 06.01.2025

Проєкт електрифікації залізничної ділянки "Чоп-Ужгород" у 2025 р. буде профінансовано на 10% від потреби - стратегія

2 хв читати
Проєкт електрифікації залізничної ділянки "Чоп-Ужгород" у 2025 р. буде профінансовано на 10% від потреби - стратегія

Проєкт електрифікації залізничної ділянки "Чоп-Ужгород", де тривають роботи з укладання євроколії, буде профінансовано у 2025 році на 10% від необхідного - 117,4 млн грн із 1,13 млрд грн, випливає з Операційного плану Стратегії розвитку прикордонної інфраструктури з країнами ЄС і Республікою Молдова до 2030 року на сайті Кабміну.

Згідно з документом, основну частину суми - 1,02 млрд грн для електрифікації ділянки буде виділено 2026 року коштом проєкту міжнародної технічної допомоги CEF-2023, держбюджету і власних коштів АТ "Укрзалізниця".

При цьому, на будівництво залізничної колії 1435 мм ("євростандарт") на ділянці Чоп-Ужгород у 2025 році передбачено 946,04 млн грн із необхідних 1,14 млрд грн. У 2024 році на нього було виділено 202,38 млн грн, випливає з тексту документа.

Фінансування проєкту з будівництва євроколії на ділянці Чоп-Ужгород здійснюється коштом механізму CEF-2022, інших проєктів міжнародної технічної допомоги, коштів міжнародних фінансових інституцій та інших джерел, не заборонених законодавством, йдеться в документі.

У жовтні 2024 року, АТ "Укрзалізниця" повідомила, що виконала частину робіт з будівництва євроколії на ділянці Чоп - Ужгород. Було перекладено 3,5 км широких колій на ділянці 8,3 км, що є частиною проєкту вузької колії протяжністю 22 км. Повідомлялося, що роботи на широкій ділянці колії буде завершено до кінця 2024 року.

У межах проєкту також буде відремонтовано міст, триває оновлення комунікацій.

Повідомлялося, що загальна вартість проєкту - 1,3 млрд грн. Половина цієї суми буде профінансована з фонду ЄС Connecting Europe Facilit (CEF). Проєкт став переможцем у конкурсі CEF у 2022 році.

Також повідомлялося, що пасажири та перевізники мають відчути позитивний ефект від запуску євроколії Чоп - Ужгород, оскільки реалізація проєкту дасть змогу створити нові зручні пасажирські маршрути та ще більше логістичних можливостей для вантажоперевезень.

Очікується, що в результаті реалізації проєкту між Ужгородом і Чопом функціонуватимуть дві паралельні колії: широка - 1520 мм і євроколія - 1435.

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Дрони "Хартії" знищили взвод окупантів та ворожу РСЗВ

Раді рекомендують прийняти за основу законопроєкт щодо відповідальності за використання дитини у військових цілях

Внаслідок обстрілів Мирнограда 3 людини загинули та 2 дістали поранень – ОВА

Кількість постраждалих від удару РФ по Запоріжжю зросла до 26 осіб – ОВА

Українська пропозиція припинення вогню по цивільних обʼєктах залишається в силі – Зеленський

На Краматорському напрямку українські воїни спалили ворожу інженерну техніку, піхоту та склади з боєприпасами

МЗС Франції: запропоноване Путіним "перемир'я" - це маркетингова операція з бомбою в руці

Заступнику Кличка Прокопіву призначили цілодобовий домашній арешт на два місяці – ЗМІ

Єврокомісія розслідує роль TikTok в анульованих президентських виборах у Румунії

На НМТ у 2025 році зареєструвалася майже така ж кількість вступників, як і торік – заступник міністра освіти

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА